RSS

În sufletul meu

25 feb.

ImageBat clopotele în mine. Clopote de frunze încă verzi, încă agățate de ramuri. Coruri cu voci de înger îmi inundă sufletul. Mă las mângâiată de o rază și cu un zâmbet răsar soarele în fiecare dimineață. Speranțele mele sunt lumânări cu care îți veghez fiecare vis și gândurile mele bune sunt rugăciuni.

În lume e toamnă, în mine e duminică.

 
Un comentariu

Scris de pe 25 februarie 2013 în Despre nimeni

 

Un răspuns la „În sufletul meu

  1. sorcerer

    9 martie 2013 at 11:00 pm

    ” Spui ca ai fost
    tulburele fior
    din roua nesecata
    a dimineţilor ce-mi plang
    in roua ochilor
    cei întristati de viată?
    Ai fost primavara
    din crezul meu,
    suflarea ta de gheata
    arzandu-mi zambetul de dimineata
    plecat-ai
    Nu?
    Inca mai caut…
    m-am prins zdravan de mana ce mi-ai intins-o vietii da
    tu erai acolo: Eu aici
    Toate au venit şi vin aici încet.
    Inima mea stie aceasta si murmura:

    ziua nu-i rosie bruma nu-i rosie
    sangele nu-i rosu, drumul nu-i rosu
    Dar toate se duc şi se duc
    spre ultima noapte
    tacuta si rosie.

    las în coltul buzelor lacrima cursa in visele lumii balsam si binecuvantare
    ghearele descatusate in curgerea timpului armonizandu-ma in verde
    pierzanie „

     

Lasă un comentariu